MoliCare Premium lady pad 5 kapljica

Anatomski oblikovani ulošci pružaju sigurnu zaštitu uz održavanje zdrave kože.

MoliCare Skin® Pjena za čišćenje

Za brzo, nježno čišćenje genitalnoga i perinealnog područja, za inkontinenciju stolice.

Thermoval®baby

Mjeri temperaturu bez kontakta s kožom. Mjerenje je gotovo za 3 sekunde.

Thermoval®standard

Digitalni toplomjer za mjerenje tjelesne temperature ispod pazuha. Ekstraveliki zaslon. Vodootporan.

Tlakomjer Veroval ®compact

Uređaj za mjerenje krvnog tlaka na nadlaktici za precizno i ugodno mjerenje.

Atrauman Ag

Neljepljiva kontaktna mrežica od hidrofobnih poliamidnih gusto tkanih vlakana, prekrivena elementarnim srebrom i neutralnim mastima.

PermaFoam classic

Obloge od poliuretanske pjene primjenjuju se kao primarna ili sekundarna obloga za liječenje kroničnih rana sa srednjom do jakom eksudacijom.

DermaPlast Aqua P20

Osiguravaju zaštitu i tijekom kupanja. Vodootporne su i prozirne te propuštaju zrak i vodenu paru.

Peha-soft nitrile FINO

Nepudrane jednokratne nitrilne rukavice za preglede dostupne u praktičnoj manjoj kutiji s 10 komada.

ValaClean Film trljačice

Rukavice, maramice i ručnici za jednokratnu upotrebu te raspršivač za higijensku njegu.

Soft-Zellin C

Soft-Zellin su alkoholni tupferi izrađeni od mekanoga netkanog materijala, impregnirani s izopropilnim alkoholom (70 % V/V).

Početna Savjeti Savjet liječnika Kako komunicirati sa starijim osobama?
Savjet liječnika

Kako komunicirati sa starijim osobama?

Pravilna komunikacija u zdravstvenoj zaštiti i među njegovateljima od ključne je važnosti. Do nesporazuma u liječenju često dolazi zbog neprimjerene ili nejasne komunikacije. Kvalitetna komunikacija i odgovarajući odnos između pacijenta i njegovatelja, odnosno između pacijenta i liječnika, imaju snažan utjecaj na poboljšanje ishoda liječenja, a time i na veće zadovoljstvo pacijenata.

  • Poštujemo identitet svake osobe i uvijek ih oslovljavamo imenom i primjerenim izrazom poštovanja kad im se obraćamo.
  • Nekoliko puta ponavljamo složenije ili osobito važne informacije te ih zapisujemo na komadić papira.
  • Strogo izbjegavamo infantilizaciju starijih osoba. Osobama koje boluju od demencije ne obraćamo se kao djetetu (u formi ili sadržaju).
  • Pri komunikaciji i pružanju njege starijim osobama poštujemo njihovo dostojanstvo; nastojimo izbjegavati stigmatizaciju određenih ozbiljnih funkcionalnih oštećenja kod starijih osoba (npr. u kognitivnom području).
  • Poštujemo njihovu potrebu za sporijim kretanjem i štitimo starije osobe od stresnih trenutaka; očekujemo njihovu sporiju psihomotoričku reakciju i smanjenu pokretljivost.
  • Aktivno i s taktom provjeravamo moguće zapreke u komunikaciji (sluh, vid, itd.) i prilagođavamo se situaciji.
  • Kako bismo olakšali komunikaciju, ostajemo u vidokrugu starije osobe, jasno govorimo i gledamo ih u oči.
  • Ako nismo sigurni, provjeravamo koriste li se pravilno pomagalima.

Ne podižemo glas ako prethodno nismo provjerili sluh starije osobe; razumljivost se pogoršava s godinama te u bučnoj okolini, stoga pokušavamo izbjeći nadglasavanje u razgovoru, s radiom i televizorom i nastojimo ukloniti izvor buke.

Prijavite se na naš newsletter

Ne propustite brojne zanimljive teme, korisne savjete i stručne članke koji će vam pomoći da održite zdravlje. Također budite informirani o novostima i brojnim pogodnostima.